Qui som

L'Escola Bressol Patufets és un centre de titularitat privada, on hi ha un equip de professionals que treballa perquè el nen desenvolupi les seves capacitats en un ambient familiar, amb grups reduïts, per poder atendre millor i de forma personalitzada les seves necessitats: jocs, diversió, ensenyament, alimentació, seguretat... Tot dins uns espais adequats i confortables.

Creiem que els centres infantils de 0 a 3 anys no han de ser llocs on només es "guardin" els nens, sinó centres amb dinamisme on es busqui sempre la estimulació del nen, on es conjugui aprenentatge amb diversió i això és precisament el que l'Escola Bressol Patufets ofereix amb la garantia de més de 20 anys d'experiència en el món de la educació infantil.

Què us oferim?

• Primer cicle d'educació infantil (de 0 a 3 anys).
  • Control i seguiment diari del nen mitjançant diferents vies de comunicació, donant especial importància al diàleg amb l'educadora.
  • Aules i instal·lacions assolellades, espaioses i agradables preparades especialment per a nadons.
  • Equip de professionals motivat amb l'objetiu que el nen s'ho passi bé i aprengui mitjançant el joc.
  • Estimulació mitjançant el mètode Glenn Doman.
  • Iniciació a l'aprenentatge d'anglès.
  • Activitats de psicomotricitat respectant el ritme personal de cada infant.
  • Estimulació músical