Qui som

L'Escola Bressol Patufets és un centre de titularitat privada, on hi ha un equip de professionals amb vocació a l'educació dels infants. Aquests treballen perquè el nen desenvolupi les seves capacitats en un ambient familiar, on no només vetllen per la seva seguretat i la cobertura de les seves necessitats bàsiques, sinó que unint l'acompanyament i l'estimació, pugui ser feliç a la llar i així aprendre qui és sí mateix, el món i la societat que l'envolta.

Creiem que els centres infantils de 0 a 3 anys no han de ser llocs on només es "guardin" els nens, sinó centres amb dinamisme on es busqui sempre la estimulació del nen, on  esdevingui l'aprenentatge mitjançant la diversió i això és precisament el que l'Escola Bressol Patufets ofereix amb la garantia de més de 20 anys d'experiència en el món de la educació infantil.

Què us oferim?

- Primer cicle d'educació infantil (de 0 a 3 anys).

- Control i seguiment diari del nen mitjançant diferents vies de comunicació, donant especial importància al diàleg amb l'educadora.

- Aules i instal·lacions assolellades, espaioses i agradables preparades especialment per a nadons.

- Equip de professionals motivat amb l'objetiu que el nen s'ho passi bé i aprengui mitjançant el joc.

- Iniciació a l'aprenentatge d'anglès.

- Activitats de psicomotricitat respectant el ritme personal de cada infant.

- Estimulació músical